onsdag 25 mars 2009

Tråkig

Oj, så tråkig jag är som inte uppdaterat på ett tag nu! Känner bara att fantasin inte är på topp. Jobbar mest och väntar på att dagarna ska gå så vi får flytta. Finns verkligen inget tråkigare än att bara vänta. Har egentligen massor att göra här hemma, men gubben ligger sjuk och jag tror banne mig att jag håller på att åka på hans smitta då jag knappt orkade lyfta ketchupflaskan vid middagen. Då är man allt bra trött!

Igår beställde vi tapeten till fonden i vardagsrummet. Blev en dyr peng för endast tre rullar, men absolut värt då det är den som kommer att ”lyfta” en stor del av rummet. Jag har tapetprov på den som jag tänkt ta en bild på och lägga ut så ni får se, men det får bli när jag är piggare igen.

Nu ska jag förbereda kläder inför morgondagen! Bye!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Men gumman, inte bli sjuk nu!

Vad kul med nya tapeter! Blir sugen på att fixa här också, men vi får aldrig fingrarna ur! :P Puss puss!

Ullis sa...

Hoppas du klarar dig från förkyldning, nu när ni skall fixa och trixa i lgh snart. Kram till dig och skickar lite immunförsvar via datorn till dig.:)