måndag 9 mars 2009

Pirrig

Inte mycket som har hänt kring mig senaste dagarna. Har jobbat hela helgen och samtidigt dragits med min förkylning som fortfarande sitter kvar. Kan summera mina dagar med två ord - jobb och sömn! Som tur är slapp Fred umgås med bara trötta jag hela helgen, då han och en kompis tog en utekväll i lördags. Jag vaknade inte ens när älskling kom hem igen. Sov som en stock!

Vi har precis ätit tacos till middag. Alltid lika gott! Jag har varit ledig idag och bara hållit mig hemma. Imorgon är det dags för jobbet igen. Är lite pirrig inför onsdag då jag ska få vara med på det årliga styrelsemötet. Någon som har ett bra tips för att lugna nerverna? :)

3 kommentarer:

Johanna sa...

Vilka fina tapeter! Jag skrev nog aldrig det i förra inlägget.. Har du inte kryat på dig än? Vad jobbigt.. Att lugna nerver är jag dålig på, men det brukar ju aldrig märkas på dig att du är nervös, så det ska nog gå bra! Puss och kram!

Mona sa...

Ha en bra dag/kramar

Ullis sa...

Hoppas det gick bra på styrelsemötet. Ge dig in i hetröken bara, du klarar det säkert galant.