onsdag 4 mars 2009

Eko!

Jag har åkt på en förkylning igen, fast bara en liten sådan. Är mest trött och snuvig än så länge. Hoppas att den stannar på den nivån. Jag har verkligen inte tid till att vara sängliggandes nu.

Har ekat tomt i kyl, frys och skafferi här sedan vi kom hem från norrlandsvistelsen, så ikväll var vi bara tvungna att åka och storhandla. Kom hem med sju fulla påsar och efter en timmas pusslande lyckades vi hitta plats åt allt i vårt lilla kök. Nu ska här lagas och bakas!

Nu är det inte alls så länge kvar tills vi flyttar. Nästa helg ska vi åka och beställa tapeter och köpa flyttkartonger. *happy*

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa!

Nattinatti!

1 kommentar:

Ullis sa...

Jag hoppas med dig att förkyldningen inte tar sig. Nu när ni har en del att göra. Roligt att välja ut tapeter. Lycka till. Kram till er.:)