onsdag 18 mars 2009

Knåpar

Ikväll har jag knåpat med ett fotoalbum som egentligen skulle ha gjorts för länge sedan. Det är våra bilder från New York-resan i höstas. Vill ha dem på plats innan vi flyttar. Har suttit i tre timmar ikväll och har mer än hälften kvar (!) Vi har knäppt kort på ALLT! Hellre för mycket än för lite som jag brukar säga. Är ledig imorgon så ska fortsätta då.

Vi har precis bläddrat igenom de bilder jag hunnit få in i albumet, riktigt mysigt att minnas tillbaka. Jag vill resa snart igen, men jag antar att det kommer vara en tid bort då vi har massor att lägga pengar på nu när vi ska flytta. Den som väntar på nåt gott...

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ja, jag kanske ska börja med lite dagens nu då man inte behöver gömma sig i massa vinterkläder.. :)

Duktig du är som fixar med bilder! Vi framkallade ju en herrans massa bilder i höstas (eller var det i somras?) som ligger i en hög och väntar på att hamna i album.. Suck..

Puss och kram!

Ullis sa...

Förstår ditt jobb du läger ner till albumet. Har själv haft ngra så danna dagar. Men som du säger,,,, det är jätte roligt att sitta sedan och minnas om resan. Blir nästan som om man återupplever den igen. Är oxå ledig idag. Ha en bra dag. kram