torsdag 5 mars 2009

Fixar och trixar!

Idag har jag beställt hem tapetprover till fonden som ska vara i vardagsrummet. Hittade nio stycken intressanta. Kommer bli så svårt att välja när det finns så otroligt mycket snyggt. Här får ni se två av dem.


Har varit igång hela dagen här hemma. Kände mig väldigt risig kring lunch, men med lite Alvedon och Sinova så fixade jag städning, strykning och bakning. Bakade grahamsbullar som älskling fick till kvällsfika när han kom hem från tennisträningen. De blev faktiskt riktigt goda! Receptet hittade jag i den fina kokboken vi fick av svärföräldrarna nu när vi var uppe och hälsade på dem.

2 kommentarer:

Ullis sa...

Den översta tapeten är snyggast tycker jag. Lite mer tapet på ngt sätt. Svårt val. vad du har pysslat och varit duktig i dag. Jag skulle bra gärna vilja smaka dom nybakta bröden. Ser helgoda ut.
Ha en bra kväll och vårda förkyldningen så den försvinner. Sov gott.:)

Mona sa...

Båda var fina! men brödet såg så gott ut,,ring så dyker jag upp :-)Kramiz