söndag 29 mars 2009

Rensar

Idag har vi köpt tapeter även till sovrummet. Nu är det bara lim och verktyg som ska införskaffas. Känns skönt att det är valt och betalt. Sprang även in en sväng på Mio och köpte en taklampa till sovrummet. Så nöjd!

Kvällen har vi ägnat åt packning. Har bland annat rensat i alla papper som vi samlat på oss. Är det något som är tråkigt så är det att gå igenom sånt, men nu är det ur världen. Kalas! Nu jobbar jag två dagar och sedan är jag ledig i två. Då ska jag gå igenom garderoben. Ska sorteras även där kan jag lova. Nu är allt flytten bra nära! :)

Nu måste jag skynda mig till sängen så jag är någorlunda vaken på jobbet imorgon.

Kram å Natti!

3 kommentarer:

Mona sa...

Jobbigt att packa och städa ut men roligt att packa upp och göra fint. Ha en bra dag/kram

Johanna sa...

Ja man är bra på att samla på sig saker.. Men du! Du har samma mall som jag på bloggen, din lilla härmapa! :P

Ullis sa...

Alltid bra att flytta i bland. Man rensar undan då. Det är svårare att sätta sig ner och rensa tråkiga papper om man inte skall packa till ngt nytt och trevligt.
Tog mig faktiskt i kragen för ngr veckor sedan och rensade bland mina papper och i pärmar. Vilken befrielse sedan. Underbart! Lycka till med allt.Kram!