torsdag 12 mars 2009

Inspiration

Phu! Har precis kommit hem från en effektiv dag på jobbet. Grymt duktiga har vi varit då vi har bytt plats på ALLT i butiken. Imorgon ska vi styla nya dockor, och sedan hoppas vi på att kunderna ska bli inspirerade! Nästa vecka tycker jag ni ska kolla in vårt nya tema med influenser från Marocko!


- Johanna! Om du vill ha en snygg byxdress så skynda dig att fynda vår som kommer i butik imorgon, den är grymt snygg! Priset är 299:- och den lär försvinna snabbt. Kan tänka mig att den är nåt för dig. ;)

3 kommentarer:

Johanna sa...

En byxdress säger du? Vet inte om jag vågar mig på det, men jag kan ju alltid testa! :) Jag gillar gladiatorsandalerna och hatten!

Vet du att jag har saknat dig idag.. Var sugen på en sväng på stan och en kopp kaffe med dig, som förr i tiden.. :) Puss och kram!

Johanna sa...

Vettu jag köpte dom där leggingsen! De var lite korta, men jag får dra i dom lite.. :) Köpte faktiskt byxdressen också, men jag är inte helt säker på den.. Måste testa med högklackat och annat skärp tror jag. Men läcker var den! ;)

Ullis sa...

Vilken underbar hatt.!!!! Den skulle jag vilja ha.:) Längtar efter overallerna, det är så läckert. Älskade overaller förra gången det var på mode.
Kram till er och trevlig helg!