fredag 20 mars 2009

Less

Har inget roligt att skriva ikväll. Är mest less på att det inte går som jag vill på jobbet just nu. Fick inte semester när jag önskat, vilket betyder att jag och älskling lär få ännu en sommar utan ”lata dagar” tillsammans! Nu hoppas jag innerligt att Fred kan flytta sin en aning så vi åtminstone kan få någon dag ihop.

Varför spendera mina semesterdagar när jag inte kan ha dem tillsammans med den jag helst av allt vill vara med. Annars struntar jag faktiskt i att vara ledig i sommar! LESS LESS LESS!

4 kommentarer:

Ullis sa...

Vad tråkigt med din semester.:( Självklart vill man ha den ihop med sin älkade. I alla fall någon vecka. Hoppas det löser sig för Fredde så ni får ngt tillsammans. Ha det bra ihelgen. Kram

Johanna sa...

Ååh vad irriterande! Så är det med Maxi också.. Jag och Andreas har inte haft mycket semester tillsammans.. Hoppas de är lite snällare på Fredrics jobb iaf, så ni får lite semester ihop! Kram kram!

ramsan sa...

du får väll komma upp eller hem till norrland, men jag förstår ju att det är trist!!! klart att man vill vara m sin älskade.. jag sitter ju ensam nästan hela sommaren eftersom att magnus aldrig har semester så du kan ju komma till mig =) du måste stå på dig på jobbet... du har ju rätt att säga ifrån oxå, du ger ju nästan alltid vika! puss o kram!

Anonym sa...

Åh vad tråkigt att inte kunna ha semester tillsammans. Jag hoppas det fixar sig för er!