fredag 27 mars 2009

Härlig

Vilken härlig fredag! Jag har varit ledig hela dagen så har passat på att tvätta och städa lite här hemma inför helgen. Senare kom älskling hem med thai-mat och en fin bukett tulpaner. *söt* Kvällen har vi hittills spenderat i soffan med ett glas vin. Slappt och alldeles underbart! Imorgon ska vi börja packa lite och sedan ska vi utnyttja en av julklapparna vi fick av svärföräldrarna. Restaurangbesök! :)

Nu ska jag lägga in en bild på tapeten som vi beställt. Letade en tapet med stora blommor och med en grön nyans, eftersom jag vill binda ihop köket (grönt kakel) med vardagsrummet. Tror jag hittade nästan exakt vad jag tänkt mig. Bakgrunden är i metallic så ljuset kommer att göra underverk!

Stor grattiskram till lilla Amandus som fyller 1år idag oxå. Önskar jag kunnat vara med och fira ditt första år...

1 kommentar:

Ullis sa...

Vilket fantastiskt val av tapet!
vilken skön fredag du och ni, senare, har haft. Snyggt arrangerat med blommor och ljus.
Ha en skön helg:)