lördag 1 november 2008

Idag vaknade jag med världens huvudvärk, så fick börja dagen med en dos alvedon och två koppar kaffe för att känna mig någorlunda ok. Sedan tog jag och gubben t-banan ut till Vällingby av alla ställen för att gå i deras nya galleria som faktiskt är superfräsch, och som precis blivit utmärkt till en av världens finaste. Där hittade Fredric en superstilig rock och matchande halsduk som fick bli hans för en ganska så dyr peng. Det var det värt, ojoj, vilken snygging jag är tillsammans med! ;)

Själv hittade jag ett par Vagabond-stövlar som jag blev totalt förälskad i. Ganska så enkla och stilrena med snörning bak på skaftet. Nu är jag färdigrustad för vintern... och har dessutom köpstopp till nästa lön kommer.

Nu ska vi se några Prison Break-avsnitt och njuta av en fortsatt lugn lördag.

Trevlig kväll på er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni verkade ha en skön dag. Hoppas kvällen blev desamma:) Kram Lill faster