lördag 8 november 2008

Lördagsmys!

Ikväll köpte jag och älskling hem Thai-mat från en av restaurangerna här runt hörnet. Jag valde en Mhed Maamuang, det vill säga kyckling, cashewnötter, chili och grönsaker. Det var helt fantastiskt gott! Nu är jag så mätt att det gör ont!



Snart ska vi också värma årets första glögg. Har en flaska av Blossa -08 med smak av blåbär med en ton av kryddnejlika, som bara står och väntar på att öppnas. Kan återkomma senare med mitt betyg på den. Flaskan som är blå ser iaf väldigt ”trendig” ut!



Imorgon ska vi åka på visningar. Har iaf en lägenhet som ser väldigt intressant ut på bild. Hmm....spännande och kul!


Trevlig kväll på er!

4 kommentarer:

ramsan sa...

ja ni har då lika trevligt som alltid, faktist lite avis på er!!!! här är det bara stojigt och trist =( nu återgår jag till disken. blääää....

Ullis sa...

Visst är thaimat gott! Min ingifta moster är thai, gissa om vi är bortskämd med god hemlagad thai:)
Vilken myskväll, säkert precis vad ni behövde efter denna vecka. Hoppas den är fin lgh, och ej allt för dyr.
Kram lill faster

Mona sa...

Hälsningar till vår stockholmstjej..Kram

Anonym sa...

länkar till låtar finns på min blogg: http://mange.blogg.se i övrigt ser det ut som om ni har en kanonkväll!/Mange