tisdag 11 november 2008

Följas!

Ska snart lägga mig men tänkte skriva några rader här först.

Är så kul att så många nära och kära skaffat sig en blogg nu. Alltid lika rofyllt på kvällarna när man läser igenom uppdateringarna som gjorts. Ett enkelt sätt att följa allas vardag, och att få en inblick i sånt man annars inte har en aning om.

Imorgon kl 10.00 när portarna öppnas till vår butik, står julen klar! Ni måste ta en sväng in i närmsta butik och spana in alla ursnygga underkläder som tas ut i butiken då, och som jag tror kommer att gå åt som smör. Allt från korsetter till det allra minsta! Om inte annat så kika på vår fina reklamfilm som kommer att dyka upp på tv: n. Jag har redan tjuvtittat på den. :)

Sitter och pratar med syster Ramona på msn. Hon är livrädd för att Atlas skäller som en galning. Tycker synd om henne som sitter där i skogen själv när Magnus jobbar. Jag skulle inte vilja byta med henne. En tanke till dig!

Nu blev det ganska många rader.

4 kommentarer:

Anonym sa...

där ska det shoppas!/mange

Reggan sa...

Oj oj oj, säljer ni herrkläder??? fniss...tänkte bara på föregående inlägg..he he... Hoppas allt är bra med dig! Kram lillsis!

Ullis sa...

Spännande med Jul. Få se vad ni har inne när jag kommer ner. Kram

Johanna sa...

Ja kika måste jag göra! Skulle vara kul med något juligt under, tror inte jag har det faktiskt.. Kram kram!