måndag 17 november 2008

Tar på och dra på!

Så var vi inne på ännu en ny vecka. Varit lite dålig på att uppdatera över helgen, men skyller på att jag haft fullt upp. Har jobbat, varit på födelsedagsfest och haft en bakisdag. Är egentligen emot att festa då jag jobbar dagen efter, men denna gång kunde jag inte motstå att vara med tjejerna. Vi hade supertrevligt!

Idag har jag varit ledig och bara återhämtat mig. Det behövdes! Har också varit på ännu en visning med gubben. Riktigt kyligt är det ute så passade på att dra mitt senaste inköp över huvudet. Den så kallade ”ren-tröjan”. Haha...visst är den fulsnygg?


4 kommentarer:

Johanna sa...

Ja jag har sett den där! Den är verkligen fulsnygg! :) Jo mamma berättade att hon varit in och hälsat på, men hon sa inte att du va bakis.. :P

Anonym sa...

Söt tröja! på söt syster!!! Hillis duktig! Kenne får vi höra om på onsdag...Kram!!! -Miss you!/ Reggan

Mona sa...

Tröjan passar bra i dessa juletider...Kram från faster

Elin sa...

Vilken fin tröja! tyckte den var riktigt cool! skulle man haft här uppe i norr nu när kylan är klart märkbar. Hoppas allt är bra med er! Kram /Elin (http://pysselelin.blogspot.com)