fredag 7 november 2008

Duktiga jag!

Vaknade kl 10 och hade en ledig dag framför mig. JA! Startade den med att koka kaffe. Passade sedan på att städa här hemma och hade tvättid kl 12. Nu är det rent och fint och har dessutom ingen smutstvätt som ligger! En bra start på helgen! Jag har en tendens av att bli stressad när det är stökigt, så nu kan jag slappa i soffan i lugn och ro.

Imorgon är jag bjuden på 70-års fest. En arbetskompis och hennes mamma har båda fyllt, och alla deras år tillsammans blir 70. Fiffigt! Är egentligen inte på något festhumör, men det brukar ju alltid bli skoj när man väl tagit sig till ”stället”.

Nu börjar Idol!

Hörs sen!

1 kommentar:

Ullis sa...

Vi gör visst samma trevliga saker på våra lediga dagar. Städar och tvättar, men det är skönt när det är gjort:) Nu sitter jag framför tv´n och äter naturgodis och ser på film på 5:an. Ha en skön helg. Lill faster