torsdag 30 oktober 2008

Mys!


Bara en arbetsdag kvar på denna vecka, sedan ledig i tre! Känns fantastiskt! Jag har bara två saker som jag vill göra med denna tid:


1: Sova

2: Vara med min älskling


Nu vet jag hur jag jobbar kring jul. Ledig 23, 24, 25 och 26:e. Detta betyder att jag kan åka upp till norr! Tack!


Har köpt en ny vinterkappa! (bild) Den är bara såå mysig! Ni kan ju gissa var den kommer ifrån. ;)


Nu är det dags för sängen. Imorgon ska jag bygga klart släden som ska stå i skyltfönstret under julen. Wii!

2 kommentarer:

Mona sa...

Måste nog ta mig till Stockholm och kolla in den där släden...Ha en jätte trevlig helg Kramiz

Anonym sa...

Det skall jag!! Kolla in släden. Den 27 november är jag i Stockholm, då skall jag kolla in skyltfönstret.:) Trevlig helg! Fin kappa förresten:) Lill Faster