tisdag 14 oktober 2008

Vilken helg!








Har haft en fullspäckad helg. I fredags mötte jag upp Magnus H på stan för att strosa i butiker. Blev några timmar och faktiskt en del fynd – för Manges del iaf. Efter det åkte vi hem tillsammans med Fred, slappade med ett glas rött och sedan gick vi ut och käkade och tog en öl, såg Idol, och körde singstar. Blev en riktigt trevlig kväll!

På lördagen var det dags för turkiskt bröllop tillsammans med några arbetskompisar. Oj, vilken upplevelse det var! Massor av god mat och dryck, musik och dans. Tack Ese för att vi fick vara med! :)

Var riktigt sliten på söndagen, men bara att vakna av klockan och hoppa in i duschen för att gå på visningar. Det är faktiskt riktigt kul och nästan lediga helg när det är dags igen, har jag lovat mig själv att bara sitta i soffan och dricka läsk kvällen innan. Hihi!
Bild 1: Magnus i soffan
Bild 2: Min arbetskompis Ese (mor till brudgummen)
Bild 3: Pernilla, Jenny och jag innan festen börjat
Bild 4: Se vad fin lokalen var och ringdansen som pågick i flera timmar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, jo jag svarade visst på ditt sms så då försvann det i cyberspace!!!!! Visst var det kul att ses!!!! Sjukt god mat och några vinglas så var man i fin form. Sov såååå gött i soffan men var obehagligt trött på söndagen.

Vi får höras snart igen!!!

Mange

Anonym sa...

Hej! Nu går det för mig att lämna kommentarer (gjorde ju inte det förrut). Jag kikar in här lite då och då och läser vad du har för dig :) Singstar är grymt roligt och att uppleva olika bröllop är alltid kul och man får tips för framtiden ;) Ta hand om dig!

ramsan sa...

sjukt trevlig helg ser jag! :) kram