måndag 27 oktober 2008

En del av hysterin!


Högst upp på min inköpslista står ett par leggins i spets. Grymt snyggt till klänning och kjol, och ja....typ allt! Har lagt undan ett par på jobbet, får se om de blir mina imorgon. Har också köpt en topp med snygga spetsdetaljer som ligger i garderoben och fortfarande är oanvänd. Kanske skulle jag inviga den imorgon på jobbet? Hmm...

Börjar bli lite less på all spetshysteri som råder, men inser nu när jag skriver att jag faktiskt själv är en del av den. Haha!

Är inne på min andra vecka som butikskommunikatör/dekoratör nu. Finns så mycket att göra, och tiden bara springer iväg. Önskar jag kunde klona mig! Men kul är det! :)

Dags att sova?

Lägger upp en bild på min topp nu....den i SPETS!

Natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Läcker spetsblus. För mig tillbaka till 80-talet.Det var tider de:) Mycket fest!!!!
Kram Lill faster

ramsan sa...

ååå, superfin ;)