fredag 20 februari 2009

Tur och otur!

Har inte så mkt att skriva ikväll. Var hemma 19.45 från jobbet. Käkade potatissallad och rostbiff, startade datorn, såg Lets Dance och sedan surrat bort en timma på msn med Magnus H och Erika. Nu ska jag borsta tänderna och tvätta av mig sminket och sedan påbörja en ny bok. Vilken berättar jag en annan gång. Är så otroligt avslappnande att läsa en stund innan man ska sova. Testa!

Älskling ska ha uppesittarkväll framför datorn. Han har tänkt lira in lite pengar på poker. Önskar att jag också var duktig på spel med tanke på vilka extrapengar han drar in på helgerna. Själv skrapar man bara trisslotter utan vinst, men vad är det man brukar säga, ”tur i spel, otur i kärlek”... Fred har dock tur i båda! Haha!

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Ullis sa...

BVisst vore det bra med en extrainkomst. Kan bara drömma om vad man skulle göra med pengarna. Ha en skön helg.
Har du ngr kort på er från förra helgen så man få se den vackrare Erika i sin nya vikt. Kram

Mona sa...

Håller med föregående talare,, vill också se Erika!

Pengar är ett måste!
Men poker är inget för mig, håller mig till triss lotterna :-)