onsdag 18 februari 2009

Att hålla kontakt!

Nu är jag ledig! Wii! Känns bara bra då mina handleder värker och huden på mina händer blivit så torra att de spricker och blöder. Alla tyger tillsammans med kemikaliebehandlingar nöter på huden mer än vad man tror. Nu ska de få vila i två hela dagar!

Sitter och pratar med syster Ramona på msn om allt möjligt, och med min vän Johanna om planer inför vår fest den 27:e hemma i Umeå. Jag kan lätt fördriva flera timmar framför datorn när jag samtidigt kan ”prata” med mina nära och kära. Kanske inte så nyttigt, men ett billigt sätt att hålla kontakten.

Lovade att lägga upp bilder i detta inlägg, men jag gör det imorgon. Nu ska jag snart säga natti åt alla på msn och sedan krypa ner i sängen och läsa ut min fantastiska bok!

Bye!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Mäh! Det blev nåt bajs när jag skrivit min fina kommentar, den försvann! Aja.. Jag skrev iaf att mina händer också är jättetorra, kylan gör det inte bättre heller.. :(

Nästa fredag ska bli så skoj! Pepp pepp! (inte för att jag tror det behövs men.. :P )

Jo, msn är bra skrev jag också! Hihi! :)

Ullis sa...

Synd om dina händer. Fet salva och bomullshandskar på natten gör under. Skönt med ledighet.
Kram

Anonym sa...

Hej! Det låter jätteroligt att träffas. Har dock sittningen dagen efter, den 28e, men det behöver inte hindra mig :) Kan annars vara nykter, huvudsaken är ju att träffas! Kram kram!

kicki sa...

Jag ser att du läser böcker du kanse har förslag på någon . Mona har jag frågat roligt med många förslag är rädd om dina händer nu. kram