tisdag 24 februari 2009

Ljuset!

Vad har hänt för mig sedan sist jag skrev? Inte mycket! Vaknade iaf väldigt tidigt imorse trots att jag inte började jobba förrän kl 12. Inte likt mig med tanke på att jag alltid brukar sova tills jag verkligen MÅSTE kliva upp. Det är ljuset! Det är så härligt, känner mig betydligt piggare när solen också är uppe tidigt. Det känns inte helt fel efter denna mörka och dystra vinter.

Nu är det snart fredag och dags för resan uppåt i landet. Börjar känna mig lite stressad över klädval. Tror allt att jag måste springa en stund på stan imorgon efter jobbet.

Kul med den stora nyheten idag. Förlovning i kungahuset! Sprider faktiskt en glädje. Grattis!

5 kommentarer:

ramsan sa...

ja ni får ha det så skoj på fredag =) säger nog redan nu att jag inte kommer förbi på nån fest i detta tillstånd (ett bra sådant) men känner inte för att unna mig en fest gravis... det har jag aldrig gjort, gillar inte fulla människor då ;) pöss o kram

Johanna sa...

Hur blidde det på fredag på dagen? Skulle du skutta runt på stan med Jea en stund? Vet inte om jag har tid för det iofs, måste göra fint här hemma.. :P

Mona sa...

Hoppas du får en rolig helg..
Kramiz

Ullis sa...

Visst var det roligt med förlovningen! Äntligen! Jag håller med dig om ljuset, visst är det underbart. Kom ihåg bara itt i norr är det fortfarande vinter så mycket vårkläder är det nog ingen ide att packa. Men visst vill man ha ngt nytt innan man skall träffa kompisar och festa. Det är aldrig fel att shoppa, eller hur! Trevlig helg i norr. Kram lill faster

Johanna sa...

15 va ju ganska sent, ni får inte vara sega och komma till mig sent! Senast sju ska ni vara här! :) Kanske är bäst att jag går en stund på stan och skyndar på er lite.. ;)