söndag 22 februari 2009

Minnen!

Sitter och tittar på lite gamla bilder som jag har på min dator. Är alltid lika kul! Måste bara ta mig för att framkalla alla jag har. Är flera hundra vid det här laget. Såg den här gamla bilden på älskling från när han var i USA och spelade tennis. Så otroligt fin den och han är! Ni kanske förstår att han gjorde mig knäsvag när han kom hem till Sverige igen!


Bläddrade också igenom bilderna från Ramonas möhippa. Man blir bara glad av att se dem! Hon var utklädd denna dag, men måste säga att vi inte lyckades riktigt, en skönhet passar ju i allt!


Härliga tider, härliga minnen!

4 kommentarer:

ramsan sa...

hahaha =) vad snygg fred var på bilden! och jag oxå ;) som du skrev.. en skönhet klär allt! off corse.... i`ll doooooo!!!!! haha :)

Anonym sa...

Visst är det mysigt att minnas tillbaka. Jag har också en massa bilder som jag vill famkalla. Tänkte tipsa om fuji, om du inte redan snappat upp erbjudandet om 100 gratis bilder, kolla länken http://www.fujidirekt.se/asp/_campaign/100/index.asp?gclid=CP7TiPz88pgCFYFA3godKDxH1Q

Kram :)

Ullis sa...

Visst är det roligt att gå igenom gamla foton. Man får gå tillbaka en stund i tid och rum. Skratta gråta förundras över allt som hänt. Håller med om att han ser snygg ut på bilden. Ni verkade ha roligt på Ramonas möhippa. Kul att se en del bilder därifrån. Kram till er.

Mona sa...

Mysigt med minnen....