fredag 6 februari 2009

Bokat och fyndat!

Ikväll har jag och Fred bokat biljetter upp till Umeå den 27: e. Vi ska ta en kväll tillsammans med våra vänner. Har inte haft så många av dem sedan vi flyttade. Oftast åker man upp för att träffa familjen och vännerna hinns inte riktigt med. På lördagen åker vi vidare till Ö-vik, och på söndagen blir det en tidig morgon för att köra ner bilen till huvudstaden. Den har fått vila några månader uppe i norr. Ska bli skönt att få ner den igen, för visst blir man lite bunden när man bara kan åka kommunalt. Två flugor i en smäll med andra ord!

Nu hoppas jag att mina vänner som läser detta bokar in 27: e i almanackan. Då blir det fest!

Idag har jag gjort två billiga inköp! Just nu är det ju väldigt mycket nitar som gäller och visst är det snyggt, men jag känner mig inte tillräckligt tuff för att bära så mycket av det. Därför fick det bli en liten dos av detta med det här armbandet. Lagom tufft va?


Sedan köpte jag denna sjal som kommer att passa utmärkt till min nya skinnjacka nu när det blir lite varmare. Ser nästan ut som en kökshandduk... jag vet...men den kommer att ge en fräsch look! Jag är dessutom väldigt svag för just marint och vitt ihop!


Betalade allt som allt endast 90,- med min personalrabatt. Inte illa!

Trevlig helg till er alla!

3 kommentarer:

Ullis sa...

Vad kul att åka och få träffa sina vänner. Jag förstår att ni behöver bilen nu när ni skall flytta. Lite tuff är du i alla fall med det lilla nitarmbandet.

Mona sa...

Har också sökt en sjal men vill ha en som går lite i brunt just till min skinnjacka men inte hittat någon ännu men jag är på jakt. Alltid kul att åka till norr hoppas det blir bra. Kram

Johanna sa...

Ååh vad kuligt det ska bli! Det är ju bara tre veckor kvar! Shit pommes frites! Fina saker du köpt också.. Jag är fortfarande på shoppinghumör, men nu får jag ge mig! :P Puss och kram!