lördag 21 februari 2009

Se!

Försov mig i två timmar idag. Eller...nja...Fred som hade haft uppesittarkväll tyckte att min klocka var jobbig när den ringde upp mig, så därför stängde han av den. Så kan man ju också göra! Jag blev inte så glad men var på jobbet i tid, men dock inte lika lördagsfin som jag hade tänkt mig. Gick bra det oxå!

Lovade ju att visa bilder på Erika från när hon och Greger var här. Hon har verkligen rasat i vikt. Skulle vilja lägga ut en bild från ”före”, men det får jag inte för henne. Se så tjusig hon är! Min syster som är hela 9 år äldre än mig! Ikväll bjuder jag också på en bild på brorsan Dexter när han sitter på hästryggen.


Trevlig kväll på er!

4 kommentarer:

Mona sa...

Vilken brud! nu får Greger hålla hårt i henne....
Kramiz

Johanna sa...

Vad lika varandra ni är! Snyggingar båda två! ;)

Förresten, nu är det inte alls länge kvar! :)

ramsan sa...

ja lägg ut på traddan... jag gör en drive nu =) har en massa ute.. så skönt att rensa då jag lix är gravid!!!! kram!

kicki sa...

Vad snygg hon är small har hon blivit lik regina på sista kortet