måndag 16 februari 2009

Inte flitigt!

Fy vad jag gäspar! Är nog inte bara jag som är inne i en period full av jobb och trötthet. Uppdateras inte vidare flitigt här ute. Jag ska dock skärpa mig. Ni? Jobbar imorgon och sedan är jag ledig i två dagar. Gissa om det är efterlängtat!

I helgen har jag både jobbat och haft besök av syster Erika och svåger Greger. Vi bjöd på middag, såg melodifestivalen, körde singstar och sedan begav vi oss ut på en pubrunda här på söder. Hade riktigt trevligt! Erika har gått ner massor i vikt! Hon har verkligen en vilja av stål! Hjälpte henne att lägga en fest-makeup kvällen till ära, och grymt snygg blev hon. Ska lägga ut lite bilder i nästa inlägg. :)

Nu väntar jag och Fred på att tvätten ska bli klar, och sedan ska vi sussa. *snark*

3 kommentarer:

Johanna sa...

Nä på helgerna är jag dålig på att skriva, har annat för mig då.. :P Verkar som ni hade en trevlig helg, jag sjöng också lite singstar faktiskt! :)

Solkram tillbaka!

Mona sa...

Så Erika och Greger släpper loss i stora staden,, Kul. Att hon har en vilja av stål vet vi ju ;-) snygg var hon innan och jag förstår att hon är ännu snyggare nu. Ser fram emot lite bilder.
Hoppas du fick en ordentlig natt med mycket sömn:-)

Ullis sa...

Vad roligt med systerbesök. Ser fram imot bilder. Jag är oxå trött. Brukar vakna upp i mars, som katterna, hi hi. Kram