lördag 21 november 2009

tid

När jag fyllde år fick jag ett väldigt fint presentkort hos Stjärnurmakarna av Fredric, så att jag ska kunna köpa mig en ”riktig” klocka. Jag har inte slagit till på någon än eftersom jag vill vara säker på att jag lägger pengarna på en som jag kommer att trivas med.

Vet att jag vill ha en i stål. Har varit inne på en i silver, men eftersom min förlovningsring är i guld så känns det fel. Nu har jag kommit på lösningen - svart stål! Svart passar ju till allt och är faktiskt lite coolt. Funderar på att slå till på denna.


Blir nog ett besök i butiken ganska snart. Förresten så har jag mått betydligt bättre idag. Har bara varit lite seg i kroppen, men det kan man ju leva med. Imorgon är jag nog mig själv igen. Då ska visst solen titta fram oxå. :)

3 kommentarer:

Ullis sa...

Superläcker klocka. Den passar till allt!!! Hoppas du slog till idag. Trevlig helg. Kram

Johanna sa...

Riktigt snygg klocka! Jag glömmer nästan alltid att ta på mig klocka nu för tiden.. Har en billig rosa plastklocka.. :P

Hoppas du känt dig bättre idag stumpan och vart ute i solen lite. Här uppe var det riktigt fint väder. Jag och Andreas var på en promenad med Boris i skogen och det var riktigt skönt och varmt faktiskt. Nu ska vi nog se film tror jag. Snart är jag nere hos dig! Whohooo! :)

Mona sa...

Vart har du tagit vägen? Nu måste det vara helmysigt i din stad...Kram från faster I Köping