lördag 14 november 2009

enkelt

Började blöda näsblod när jag kom hem från jobbet ikväll. Brukar bara göra det om jag ätit eller sovit dåligt. Insåg att jag faktiskt bara levt på mackor de sista två dagarna. Rotade i frysen och hittade potatisskruvar och grillkorv – enkelt, snabbt och gott!




Jag saknar gubben! Shit vad tråkigt jag har här hemma utan honom. Tror banne mig jag ska krypa ner i sängen snart så kanske jag är extra pigg på jobbet imorgon. Just nu har vi halva reapriset så är rätt mycket slit och stress i butiken. Jag måste ha huvudet och orken med mig. Gäsp!

1 kommentar:

Mona sa...

Minns att din kära far hade lätt att blöda näsblod .-) potatis skruvar har jag aldrig sett eller smakat men det såg riktigt gott ut. Förstår att det är stressigt nu när ni rear och före jul...sköt om dig/kramar