måndag 2 november 2009

all evighet

Idag har jag varit ledig. Hade tänkt tvätta men kom på när klockan ringde att tvättmedlet tog slut sist vi tvättade, så jag sov vidare (utan att gnälla) och vaknade strax innan tolv. Skönt med en riktig sovmorgon efter en arbetshelg. Resten av dagen pratade jag i princip bort i telefonen med syster Ramona. När vi väl kommer igång så kan vi surra i all evighet.

Imorgon åker Fred på kurs och kommer inte hem förrän på torsdag. Blir första nätterna ensam i vårt nya hem. Tur jag jobbar dessa dagar för annars skulle jag nog bli väldigt uttråkad...

3 kommentarer:

Johanna sa...

Men blir du alldeles ensam? Stackars liten.. :( Men som sagt, tur att du jobbar iaf, då blir det inte lika långtråkigt! :)

Jo jag försvann från msn, jobbade mellan 17-22 idag. Resten av veckan är jag troligtvis ledig, förutom lördag, så då lär jag finnas på msn! :)

Ja jag hoppas skorna kommer snart! De fanns inte på hemsidan än, så om de är från en kommande kollektion kunde det ta upp till 3 månader (!) innan de kom. Jag hoppas iaf på att de snart är på väg! :)

Jag är jättepeppad på att komma och hälsa på dig gumman! Skulle vara skiiiitkul!! ;)

Kram kram!

Ullis sa...

Vad skönt med en sovmorgon. Tvättstugan finns kvar. Ha det så gott, nu när Fred är borta kan du passapå att se ngn tjejfilm eller göra ngt jättetjejigt. Ha det så bra. Kram

Mona sa...

Surra i telefonen kan jag och Reggan också eller Kicki och jag..ännu ett släkt drag..kram