onsdag 4 november 2009

klump

Nä fy, den här dagen blev ingen bra dag. Jag har varit så klumpig! Tappat saker och gjort mig illa mest hela tiden, dessutom väldigt rörigt på jobbet då många är sjuka. Väl hemma så fick jag smaka på ensamheten då inte älskling är i ”stora staden” just nu. Tvingade mig själv att laga middag eftersom jag behöver lunch imorgon. Inte alls kul att bara laga åt sig själv, men nu står lådan laddad i kylen.

Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på tv. Hoppas sedan på att somna gott och vakna upp till en bättre dag än denna. Imorgon kommer ju älskling hem igen så bättre lär den att bli i vilket fall. :)

Natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej "lillkusin"!
Matlådor, ack ja, jag är apdålig på att göra såna. Fast egentligen borde man göra dem oftare, man spar in mkt pengar då. =/
// Jerry

Jerry sa...

Går "svinis" på ert jobb med? Är det många där nere som åkt dit på det? Rätt många här på jobbet som ligger i det. Gäller att hålla sej undan. Har haft tur ännu så länge. =)