torsdag 29 januari 2009

Har ni hört?!

Nu är jag ledig i fyra dagar. Har ni hört något så underbart?! Imorgon får jag besök av min käre vän Johanna. Ska bli så otroligt kul att bara rå om henne en helg. Håller tummarna för att butikerna ska vara laddade med snygga nyheter, så hon får åka hem på söndag igen med en alldeles för tung väska. Hihi!

Ikväll har Fred fixat slingorna i mitt hår. Det är fortfarande blött nu så ser inte riktigt hur det blev. Får bli en överraskning imorgon när jag vaknar. Han är dock otroligt duktig hur resultatet än må bli. Vilken karl jag har!

Skickar ett stort GRATTIS till....just det....fick inte säga.... :)

3 kommentarer:

Johanna sa...

Ja snart kommer jag inklampandes till er! :) Håller på att packa nu. Känner mig rätt så duktig som tänker efter en och två gånger innan jag packar alldeles för mycket.. ;)

Han är duktig karln din! Hoppas slingorna blev bra, jag tar med mig silverschampot hur som helst!


Syns ikväll! Puss och kram!

Wickans värld sa...

Ha det så kul i helgen nu tjejer!
Du har en "utmärkelse" att få på min blogg!

Mona sa...

Hoppas på att ni får en super helg...
Kramiz