fredag 16 januari 2009

Vilken bra idé!

Nu har jag legat konstant i sängen i två dygn och är först nu jag orkar vara på benen en längre stund. Känns lovande inför helgen. Att vara sjuk är så plågsamt, så otroligt trist!

I tidigare inlägg nämnde jag boken ”Män som hatar kvinnor”, som jag fullkomligt älskade. Har bara längtat till att införskaffa den andra delen i Stieg Larssons trilogi, det vill säga ”Flickan som lekte med elden”. Idag fick jag den i present av Fred för att jag ska fördriva tiden som sjukling lite enklare. Världens bästa idé!

5 kommentarer:

Mona sa...

Godmorgon Andrietta! Hoppas du känner dig bättre idag,, ett bra tidsfördriv är väl just böcker...Jag har inte läst något av Stieg Larsson får väl ta och göra det. Ha en bra dag/kram kram

Johanna sa...

Ja usch, det är svintråkigt att vara sjuk.. Jag brukar titta på tv mest, men det blir man ju lagom less på efter ett tag!

Ja jag vill komma ner och hälsa på! Jag ska ju börja med ex-jobbet nu nästa vecka, så det blir mycket egen planering.. Jag kanske kan komma i februari redan? Om jag får.. ;) Kram kram!

Anonym sa...

Han får inte skämma bort dig för mycket din goding! du kan ju bli riktigt odräglig till sist...hi hi Ha det gott! Kram!/Reggan

Ullis sa...

Hoppas du mår bättre nu och att ni fick en bra helg tillsammans. Kram

kicki sa...

Hur mår sjuklingen då hoppas det har gått över för dig många kramar till dig