onsdag 21 januari 2009

Russin!

Är ett tag sedan sist nu. Är fortfarande seg efter min förkylning. På något konstigt vänster har den satt sig i mina ögon. Bränner och pulserar, och när jag är på jobbet känns dem som två russin. Inte vackert! Lite bättre idag dock, så förhoppningsvis slipper jag gå till läkaren.

Jag är så glad! Min vän Johanna L har bokat biljetter ner till huvudstaden för att hälsa på mig. Nästa torsdag kommer hon, och stannar till på söndag. Vi ska springa massor på stan och även hinna med något dansgolv. Superskoj!

Nu måste jag krypa ner i kojan. Jobbar sju dagar i rad denna vecka. Tre är avklarade - fyra kvar. Nedräkning som gäller!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj, vad du jobbar! Känns bra då pengarna kommer! Ögonen?? Det är väl ingen allergi mot något? Var rädd om dem! Vad roligt att Johanna kommer, låter inte helt fel att springa på stan hela dagar...det kanske livar upp din seghet. Ha det gott nu lillasyster. Kramar om dig!/Reggan

Johanna sa...

Ja snart är jag och hälsar på! :) Det ska bli så skoj!

Vad knas att du blivit konstigt i ögonen efter förkylningen, du har ju inte linser eller så.. Hoppas det går över snart iaf.. Jobbigt med sju dagar i rad, löningshelg och allt! Men du är duktig du! :)

Syns om inte allt för länge nu! kram kram!

Anonym sa...

Prova med ögon droppoar från apoteket mot torra ögon. Dina slemmhhinnor är nog väldigt torra efter förkyldningen.
Kram lill faster