söndag 25 januari 2009

Mjukis!

Äntligen har jag jobbat mina sju dagar i rad! Ingen höjdare måste jag säga. Blir faktiskt rätt så less på att göra sig i ordning varje morgon och alltid tänka på vad man ska bära för kläder. Imorgon ska jag ha en riktig slappardag med mjukisbyxor och noll smink. Härligt och behövligt! I-landsproblem, jag vet!

Var hos frissan hemma i norr under julen och mitt mål med besöket var att bli blondare. Blev ett riktigt fiasko! Måste ha varit något fel på frisörens produkter, för hon sa att medlet inte tog på mitt hår??! Det har aldrig hänt när jag varit i andra salonger! Tänker inte betala 1000;- igen för ett misslyckande, så idag köpte jag hem slingmedel som Fred ska få hjälpa mig med till veckan. Får se om jag kanske blir mer nöjd denna gång. Spännande!


Vilja leker frisör med moster.

4 kommentarer:

Ullis sa...

Frisören på bilden verkar vara bättre än frisören du var till. Hon missade nog kemiklassen i utbildningen. Hoppas du blir nöjd med Frisören Fred i stället. Ha en underbar mjukisdag i morgon. Det är du värd efter 7 dagars vecka.
Kram

ramsan sa...

hoppas att ni lyckas ikväll! =) *kramar*

hiljah sa...

Hej moster! Stjärnkikaren kan få dela rum med dig, när du kommer och sover över hos oss! Tack och kramar från Hilja!

Anonym sa...

Var du tvungen att betala fullt pris trots misslyckandet eller drog de av lite? Hoppas att det fixar sig iaf :)