måndag 13 april 2009

Sin lilla tid

Så var påsken förbi. Skönt att den passade in med min lediga helg. Har ätit massor med godis (precis som man ska) så nu känner jag mig faktiskt lite svullen. Har unnat mig lite väl mycket medan jag jobbat på här hemma.

Nu är det bara två lådor kvar att packa upp! Jobbar imorgon och sedan är jag ledig i två dagar så då ska jag styra upp det sista. Skönt! Mest använda ordet här hemma just nu är ”KÖP”. Mycket man behöver och vill ha. Det får dock ta sin lilla tid!

Nä, nu ska jag krypa ner i kojan. Vill bara skicka ett STORT TACK till mina svärföräldrar som ställt upp så otroligt mycket för oss under och efter flytten. Tack tack tack! Ni är bäst!

3 kommentarer:

Mona sa...

Alltid bra med snälla svärföräldrar de är guld värda ;-)Jag vill också bara köpa men det är växter jag vill ha...Ha en nu en jätte bra vecka. Kramar

Johanna sa...

Men du är då en sötunge! :)

Vad skönt att ni börjar få iordning, är jättesugen att se hur ni har det! Eller nyfiken är kanske rätt ord.. ;)

Kram kram!

Ullis sa...

Vad duktiga ni är om det endast är 2 kartonger kvar. Vad snälla Ö-vikare ni har, men vi ångermanlänningar är hjälpsamma, hi hi. ( är Ö-vikre i botten). Kram till er