torsdag 23 april 2009

Gott & Ont

Lite typiskt! I juni är vi bjudna på en stor födelsedagsfest hemma i Robertsfors som verkligen vore superkul att vara med på, men självklart är det innan min/vår semester börjat. Sedan är det dessutom en släktträff i Norrfällsviken i slutet av juli, såklart veckan efter att min semester är slut! Vår vanliga tur! Får se om det går att lösa på något vis. *hoppas*

Så till en roligare nyhet. Har en kollega som äger en lägenhet i Turkiet. Igår sa hon att vi på jobbet får låna den precis när vi vill. Nu smider vi tjejer planer kan jag lova! Vore inte illa att åka iväg på en weekend. Billigt och bra då vi bara behöver boka flygstol. *vill*

3 kommentarer:

Johanna sa...

Men vad tråkigt att din semester inte passar in riktigt.. Är ju så inom handels.. Jag har också semester då, men jag kommer nog säga upp mig till dess. Tror jag.

Men vilken lyx! Lägenhet i Turkiet är ju superduper! Bara lite avis.. :P

Kram kram!

Mona sa...

Samma här min semester har inte ens börjat den helgen när vi ska ha släktträff,,men inte kan dom väl träffas utan dom två viktigaste personerna ;-)Ha en bra dag kramar

Ullis sa...

Vad kul med en tjejhelg i Turkiet!
Hoppas ni kan komma till träffen.
kramuphtings