tisdag 7 april 2009

Lycka

Har precis fått Internet till vårt nya hem, så nu kan jag följa er alla igen. *wii*

Är helt slut efter en arbetshelg, flytt, städ, jobb och uppackning. Har bara slappnat av de få timmarna jag blivit tvungen att sova för att orka med. Jag klagar dock inte, utan shit vad allt känns bra! Jag trivs som fisken här hemma!

När jag kom hem från jobbet vid 20.00 ikväll så hade svärfar å Fred nästan tapetserat klart i sovrummet. De har jobbat på som galningar här hemma. Jag är så imponerad! Snart kan vi bygga ihop vår nya dubbelsäng! :)

Ikväll startade jag diskmaskinen oxå. Det kändes rätt så bra! Haha! Nu måste jag hoppa i kojan för att orka fånga morgondagen.

Ciao!

6 kommentarer:

Mona sa...

Blir säkert väldigt fint när allt är klart,, Ha en bra dag
Kram

ramsan sa...

underbart syster!kul för er... kramar!

Ullis sa...

Jag för står ditt lyckorus. Njut medans allt är nytt. Kram til er. Nyfiken att få se sedan när allt är klart. Kram

Johanna sa...

Vad kuligt! Nu vill jag se bilder! :) Puss och kram!

Reggan sa...

Grattis till ert nya hem! Längtar efter dig grymt lillasyster min! Kram från storasyster!!!

Tessan. sa...

Gud så underbart det låter.Tänk om allt skulle låta så perfekt blir jätte avis på dej.^^ du få lägga upp bilder sen så man få se hur det ser ut när allt är klart :) kram