tisdag 28 april 2009

Sanndröm snälla!

Somnade på soffan en stund ikväll. Hade en så härlig dröm. Drömde att jag precis kommit hem från jobbet och satt och gäspade på soffan efter en stressig dag. Då ringde det på dörren, och Fred bad mig öppna. Kikade genom kikhålet och till min stora förvåning var det hela min familj som stod i trapphuset och ville in! Jag öppnade med ett ryck och glädjetårarna rann som aldrig förr. Det första min syster Ramona gjorde var att fråga var jag hade mina kläder. Sedan gick hon igenom allt och plockade ut det hon skulle kunna använda med bebbemagen. Haha!

*sanndröm snälla*

3 kommentarer:

ramsan sa...

haha... vilken häääärlig dröm! tänk om det är sjätte sinnet! =) underbart! *kramar*

Mona sa...

Du har inte så himla långt till faster i Köping och du är välkommen :-)Kramar

Ullis sa...

Vilken underbar dröm. Kan se Ramona dra i dina kläder i sovrummet. synd att söta magen är i vägen.