onsdag 3 december 2008

Mina bästa vänner!

Det är kallt ute, och kallt inne! Elementen ger inte av någon värme så egentligen skulle vi behöva gnälla lite på hyresvärden, men känns bara onödigt nu när vi inte har så lång tid kvar i denna lägenhet. Vi får helt enkelt stå ut med dubbla lager även inomhus. Mina bästa vänner just nu är dessa dunsockor!



Har haft dåliga dagar på jobbet nu sista tiden. Går så trögt för vår butik! Vi försöker och försöker, men når aldrig upp till något bra resultat. Just nu är alla bara trötta och lättirriterade. Ska inte låta det gå ut över varandra men visst blir det svårt ibland. Suck å stön! Vi känner verkligen av den ekonomiska krisen. Skrämmande!

Jag har nedräkning till helgen så det skriker om det! Vill bara vila, sova, vila, sova. Roligt?! På lördag ska vi på middag hos Freds bror och fru. Då ska vi lira Wii! Kanske precis vad jag behöver!

5 kommentarer:

Reggan sa...

HEJ SYSTER!Tråkigt att du ska behöva sitta inne och frysa. Hoppas på bättre dagar på jobbet och att du har det gott!!! Kryp upp i gubbens stora famn! Hälsa Fred, och hoppas på en lyckad middag. Kram lillan min!!!

Reggan sa...

Ja, det har verkligen varit tufft! Är riktigt trött på snor, hosta, feber och allt därtill nu! Kram syster, tänker på er med!

Mona sa...

Fryser gör jag också eldar som dåre i kaminen... vilka fina tofflor nu fick jag ett bra julklapps tips till Eveline. Visst var det synd på klänningen om det kommer in någon till er butik så sänd den till Köping storlek 140 *L* men sån tur har vi nog inte den verkar vara populär
Hoppas du får det trevligt i helgen
kram kram/faster

Ullis sa...

Synd att frysa innomhus.Där skall det vara varmt och skönt. Läckra duntofflor du har. Hoppas att julmarknaden slår till så ni blir på bättre humör. Kram

Sjoestroem sa...

ska ni flytta? :) vad tråkigt att det går dåligt för er butik, och att ni måste sitta och frysa i er lägenhet. Inte bra inte bra...

ha det så bra!
kraam

snygga tofflor förresten ;D