onsdag 17 december 2008

Måste firas!

Idag har det varit en riktigt bra dag! Lägenheten blev vår och vi flyttar in den 6/4 -09. Känns så otroligt bra! Kliar i mina fingrar nu! Ska börja planera inredning, tapeter och färger, och äntligen får vi göra precis som vi vill! Här får ni se lite bilder på hur lägenheten ser ut idag. Fin nu också, men finare ska den bli!











Fick också veta idag att jag kommer att få en fast tjänst när som helst. Jag har väntat på denna dag i tre år, och äntligen är den här. Vilken trygghet, och vilka dörrar den öppnar. Förstå att jag svävar på moln! *lycklig*

Jag har lagt champagnen på kylning och Fred kommer när som helst hem med thai-mat. Här ska firas!

13 kommentarer:

Wickans värld sa...

Grattis i dubbel bemärkelse!

Johanna sa...

Grattis gumman! Riktigt snygg lägenhet! Och vad kul med jobbet! Två tidiga julklappar! :) Jag blir så glad för din/er skull, ni förtjänar det verkligen! Puss på de!

Sjoestroem sa...

oj vilken lycka :) vad roligt å vad fin lägenheten var! ha det bra, syns till jul :)

Anonym sa...

Grattis!!!! Så glad jag blir för er skull!!!! ÅÅÅÅ SÅ KUL!!! KRAMAR TILL ER BÅDA!!!

Mona sa...

Grattis! Verkligen fin lägenhet och en utsikt på köpet:-)Fast tjänst inte illa....hm nu börjar vi väll och vänta på bröllop??? Många kramar och lycka till med allt

Ullis sa...

Vilken underbart fin lgh. Otroligt läge. Man får grattulera så jättemycket till det lyckliga paret i storstan. hoppas på din fasta tjänst också, så är det fullpott sedan. Ligger lgh nedanför Globen nära Polhemsgatan? Jag tycker mig känna igen området från när en kompis bodde där. Vilket fall så det superfint runt lgh. Nu fattas det bara en båt till den lilla fina hamnen. Lycka till med allt. Kram och skål!

ramsan sa...

ååååå hahaha!!!!! grattis till er .. gud så otroligt skoj syster! vars ligger lgh? tänka sig att du får fast, helt sjukt jue ;) och med allt som kommer med det! vill prata m dig ikväll på msn... kramar!

Elin sa...

Grattis! =) vilken jättefin lägenhet och vad roligt att du ska få en fast tjänst! Hoppas allt är bra! kram

Anonym sa...

Jag är lite sen. Men som storken sa till älgen. bÄTTRE SEN ÄN ALDRIG. Grattis! Den lägenheten såg riktigt riktigt bra ut. Som jag brukar säga när folk väntar på mig: Worth waiting for!

Mange

veronica sa...

supersnygg lägenhet,gillar spisen mucho :-) grattis till det fasta jobbet :-)

Anonym sa...

God Jul. Moget att inte uppdatera!/Mange

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR!!!/MANGE

Mona sa...

Gott Nytt År Andrietta/kramar faster