tisdag 9 december 2008

Inte en dag utan en plan!

Jag har blivit kass på att uppdatera igen. Är mest trött hela tiden. Har fått ett fult munsår till råga på allt, och det brukar bara dyka upp när det är dags för en förkylning. Suck!

Snart är det jul och dags för trippen till Norrland. Känns helt underbart. Kommer dock bli 4 stressiga dagar:

22/12
Jobbar till 20.10 sedan springer jag till Centralen och hoppar på nattbussen som går 21:00.

23/12
Framme i Umeå 06.15. Frisören 09.00. Åker vidare till Robertsfors och firar syster Ramona som fyller 28, och får förhoppningsvis träffa många nära å kära.

24/12
Julfirande i Bygdeå!

25/12
Buss till Ö-vik och svärföräldrarna.

26/12
Tåg till Sthlm från Ö-vik 23.00.

27/12
Framme i Sthlm 07.00. Jobb 09-18.

28/12
Sliten!

Så otroligt värt!

5 kommentarer:

Ullis sa...

Vilket späckat schema du har. Men vad gör man inte för att få träffa sina nära och kära. Jag hoppas att du får sova bra på bussen. Vårda nu ditt munsår så att förkyldningen inte får ngt fäste. Aldrig roligt att vara sjuk vid jultider.

Sjoestroem sa...

oj vilket schema för julen du har! fast det kanske blir en fin jul ändå :) oj ja verkligen den absolut bästa serien! såg första filmen och jag kan knappt vänta tills det kommer en andra!

Julshowen gick jätte bra, men den var däremot inge bra... var så tråkigt upplägg och man fick bara b-känsla över allt!!

ha det fint :) kraam

Mona sa...

Vad gör man inte för ett älskat Norrland,, klippa håret i norr har även jag tänkt på mitt favorit ställe är ju Clipp och dom har dropp in så det passar mig. Kram

ramsan sa...

hehe... dethä inlägget var skoj att läsa syster! =) allt bra annars då? bättre med ditt munsår? *kramar*

Elin sa...

Oj vilket fullspäckat julschema haha! Hade ju varit skoj att hinna träffa er något, får väl se om ni hinner titta förbi något. Annars har Mange surrat om att vi skå åka ner och hälsa på er i Sthlm så småningom, vore ju skoj! :) Hoppas allt är bra med er! kram