fredag 12 september 2008

Ledigt!

Nu har jag semester! Wiii!! I somras ångrade jag att jag bara hade tagit två veckor i slutet av juni, men idag kan jag meddela er att det känns rätt så underbart. Har dessutom tio semesterdagar sparade som jag eventuellt tänk använda till att åka hem till Norr. Får se när det kan tänkas passa in. Inte länge kvar tills jul nu heller. Fick vara ledig förra så åker säkert på att jobba denna. Är faktiskt inte mer än rättvist mot mina medarbetare om så blir. Ack vilken nackdel med att jobba inom handels, speciellt i en butik som alltid har öppet. Bara att bita i det sura äpplet!

Var tänkt att syster och bror skulle ha kommit ikväll. Det blev trassel för R så blev inget av. Känns lite trist. Hade verkligen sett fram emot en dag på Grönan tillsammans med dem. Nu måste vi planera in en annan helg, även om kylan hunnit komma och Grönan har stängt innan dess. Vi kan lätt hitta på något annat roligt. Eller hur sis?

1 kommentar:

ramsan sa...

ja varför inte =) helt klart, en välbehövlig helg på hotel m magnus så kan vi ju ses hela tiden förrutom då vi 2 ligger på hotelet och kurrar o rör oss till stämma med våra kroppar i en skön säng! ;) haha!!!