torsdag 18 september 2008




Hinner bara skriva några rader nu men det är väl bättre än inga alls. Vi har det så underbart. Igår gick vi mest runt på stan. Det är en sån upplevelse att man blir knäpp. Jag vill inte åka hem igen!


Har faktiskt inte shoppat så mycket än utöver nytt smink, hygienartiklar och underkläder eftersom inte väskan kom igår (gissa om jag var arg), ni som känner mig vet vad det betyder för mig. :P Var inne på Forever 21 och där var det värsta hysterin. Köpte två jättefina kjolar. En rutig och en helsvart. Kollade efter nya Converse, men hittade inte exakt den modellen jag vill ha. Ska leta vidare efter dem och mycket annat. :)


Nu ska jag lägga upp någon bild. Måste sedan göra mig klar för ännu en spännande dag...

3 kommentarer:

ramsan sa...

har ni fått väskan? =) ååå... har ni trevligt? älskar dig, ta hand om varandra! knäpp kort på sex and the citygatorna :) hitta ett par coverse åt mig, kan överföra pengar!!!! stl 37 eller 37,5 inte 38? ;)

älskar er!!!!

ramsan sa...

svarta! 37 er. puss!

Johanna sa...

Ja du kan ju inte få samma shoppingtorka som jag hade.. :P Nu är jag shoppingsugen.. men inga pengar har jag.. så det kan bli.. :P Hoppas ni har det superbra! Puss och kram!