torsdag 4 september 2008

26

Nu är jag fyllda 26. Åren springer iväg från mig. På min dag spenderade jag tiden mellan 9 och 19 på Lindex, så blev inte mycket till firande. När jag kom hem från jobbet var svärmor och Fred hemma och hade fixat mat och fika. På bordet stod en blomma och en chokladask från syster som hon hade skickat. Jag blev så glad! Fick en jättefin resväska av I och C-A som jag nu bara längtar tills jag får packa inför resan till NY. Nu är det bara tio dagar kvar, sex av dem ska jag jobba. Hoppas dessa dagar springer lika fort som åren.

Nästa torsdag kommer syster, bror och två vänner ner till Sthlm. Jag har verkligen mycket att längta till nu. Helt fantastiskt! Får se vad vi hittar på för roligt! :)

Nu måste jag hoppa i kojan. Jobbar 8-19 imorgon. Om jag ska vara ärlig så känns det faktiskt riktigt tungt! Men men....

Sov så gott!

1 kommentar:

ramsan sa...

va skoj att du bloggar! =)