måndag 10 augusti 2009

Det lilla

Idag har jag varit ledig. Skönt som tusan! Laddade batterierna med att ta en riktigt lång sovmorgon. Med två kaffekoppar och musik på stereon vaknade jag till liv igen. Passade mest på att plocka upp här hemma resten av dagen. Kommer att jobba långa dagar i veckan och då är det skönt att få komma hem till en städad lägenhet, de få timmar man får tillbringa i den.

Just nu spelar älskling NHL mot Greger som sitter i Vännäs. Galet vad tekniken går framåt! Själv ska jag skriva en matlista nu. Jag jobbar som sagt sent imorgon så Fred ska åka och storhandla utan mig. Viktigt med en lista så han inte glömmer hälften. :)

Det var det lilla från mig ikväll...

3 kommentarer:

kicki sa...

Vad roligt att få se ett kort av Leo eller Glenn.

Svärmor sa...

Har alltid varit men blir ännu stoltare över min son Fredric efter dina vackra ord om honom!
Ni är världens bästa!

Ullis sa...

Det är alltid skönt med en sovmorgon! Och musik får även den halvdöde att vakna. Ha en bra arbvecka. Kram