måndag 24 augusti 2009

Coldplay

Nu har mina bröder Glenn Leo och Dexter lämnat huvudstaden efter att ha tillbringat nästan fem dygn hos oss. Jag har hjärtesorg. Blir alltid så blödig när jag inser att de i familjen är en bit bort och att jag inte riktigt vet när jag träffar dem nästa gång. Måste bli väldigt snart, det är ett som är säkert!

Gissa om jag njöt av att ha dem här! Även fast jag jobbade mesta delen av tiden så är jag nöjd över den vi fick tillsammans. Bäst av allt var konserten med Coldplay. Verkligen ett minne för livet. Vi var nog alla knäsvaga när vi åkte från Stockholm Stadion. I övrigt blev det en hel del NHL och öl för killarna medan jag slet på jobbet.

Nu måste vi planera in en ny tripp. Då ska jag se till att vara ledig också! :)



10 kommentarer:

ramsan sa...

vad kul att det blev av och att det blev så trevligt!!! der på bilden att jag o glenn är så sjukt lika varandra! =) ha det bra!

Anonym sa...

vilka trevliga dagar ni haft..kram/faster Mona

Ullis sa...

Vad mysigt att få umgås med sina syskon. Ha det så bra, kram.

Johanna sa...

Jag såg på hemsidan att det var ett barnarmband, men på Strömpilen hade de också lagt dem på dam.. Vill ändå ha ett ännu bredare.. ;)

Vad är det för vecka du är ledig tis-ons (eller var det ons-tors)? När jag jobbar helg är jag ledig tis-fre och andra veckan jobbar jag onsdag.. Iofs är det inte så farligt att ta ledigt onsdagkvällen om det nu är då du är ledig, jag har ett ganska lugnt pass.. Jag har skickat iväg en ansökan till csn, så om de ger mig lite pengar är det inte helt omöjligt att jag kommer ner om inte allt för länge! ;)

Johanna sa...

Rolig jag var som inte skrev nåt om själva blogginlägget du skrivit.. :P Kul att ni hade besök! Däremot vet jag inte om jag är så förtjust i Coldplay, men smaken är ju som baken! :P

Kram kram!

Anonym sa...

Ser att du fyller år idag!! Jättegrattis! Kram / Gerit

Anonym sa...

GRATULERAR MIN YNGSTA LILLASYSTER PÅ FÖDELSEDAGEN! hA EN TREVLIG DAG GUMMZAN! KRAMAR/ Reggan

Mona sa...

Grattis kram/faster

Ullis sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas du haft en bra dag. Kram

Johanna sa...

Grattis i efterskott på födelsedagen! Jag hoppas att din dag var lyckad med kanske ett och annat paket och tårta :) Kram Johanna