tisdag 9 juni 2009

Jag säger då det

Vilken helg det blev! Har inte repat mig riktigt ännu tror jag. Har i princip skrattat mig igenom den. Härligt!

Idag fick jag tillbaka från skatten. Inte helt fel måste jag säga. Alla slantar är så välkomna så! Speciellt nu när det inte alls är länge kvar tills jag kliver av och går på min semester. Nästa torsdag åker vi troligtvis mot norr, och sedan blir jag kvar i tre veckor, så håll i er familj och vänner! :) Vad som händer på midsommar vet vi dock inte ännu. Kan bli Ö-vik, kan bli Umeå, kan bli Robban. Vi får se vad som faller oss in helt enkelt.

2 kommentarer:

Ullis sa...

Trevligt med extrapengar. Hoppas ni får en tevlig semester. Kan ni komma på släktträffen den 18 Juli?

Johanna sa...

Ska du vara här så länge!? Vad kul! Jag har som inga planer då, så du får jättegärna va med mig! :)

Förresten så har jag inga planer på midsommar heller.. Så om ni inte får för er något annat så är jag på! Jobbar dagen efter iofs, men börjar inte förrän typ två eller nåt.. ;)