tisdag 2 juni 2009

Hastigt

När vi vaknade imorse hade det fina vädret blivit till grå himmel och regn. Jag är ganska känslig för hastiga väderomslag så det bidrog till lite yrsel och huvudvärk. Med två Alvedon i kroppen så begav jag mig dock någorlunda pigg och glad till jobbet med paraplyet i handen.

Handleden känns faktiskt betydligt bättre nu. Den fick vila mer än vanligt igår och idag har jag burit mitt nyinköpta handledsskydd flitigt på jobbet. Vilken grej! Tycker alla som jobbar inom handels ska införskaffa ett sådant. Eller rättare sagt, egentligen borde vi åtminstone FÅ ett i och med anställning!

Det var allt från mig idag.

2 kommentarer:

Ullis sa...

Vad bra att du har inhandlat handskenan. Håller med om att de inom handels borde få det automatiskt. Har ni ingen förtagssjukvård? skönt att det känns bätte i alla fall. Kram

Johanna sa...

Ja det är flera tjejer på jobbet som har sånna. Själv jobbar jag så sällan, så jag brukar inte känna av i handlederna.. Däremot fick jag skitont i ena axeln förra veckan när jag jobbade! Tror det var för att jag tagit på mig några extrapass och kroppen är inte van att jag jobbar så mycket..

Nu har du snart semester! När kommer du upp? :) Kram kram!