lördag 13 juni 2009

En hel del

Regn, regn och åter regn. Ser inte ut som att vi ska slippa detta blöta framöver heller. Imorgon ska det ju dessutom blåsa en hel del. Trist!

Nu har jag bara fyra dagar kvar att jobba innan jag går på semester! På torsdag åker vi mot norr. Gäller att börja packa ganska snart då jag faktiskt ska vara borta i nästan fyra veckor! Måste ju ha med mig i princip HELA garderoben. Vill inte behöva låna tvättmaskinen var och varannan dag. Gubben lär gnälla en hel del när jag förmodligen packar bilen full! Haha!

4 kommentarer:

Ullis sa...

Har ni en stor bil?? Kan behövas, hi hi. Det är bra att det regnar nu så kan solen få plats resten av sommaren.

Johanna sa...

Nä riktigt skitväder, är så less! Men ni är ju bara två i bilen så då ryms det mycket väskor! :) Kram kram!

Johanna sa...

Tihi, tack sötis! Puss och kram!

kicki sa...

Jag hoppas du slipper det här regnet nu när du ska ha semester vad vackert det är där du bor.