tisdag 13 maj 2008

Är jag tråkig eller?

Alltså, nu är det evigheter sedan jag skrev här. Två ynka inlägg, och inte heller några bilder har jag tagit mig tid till att lägg ut. Glider runt och läser alla andras bloggar och tycker det är tråkigt när de inte skrivit. Nu måste jag skärpa mig!!

Har varit förkyld i sammanlagt nästan tre veckor. Pallade inte mera till slut så gick till vårdcentralen och då visade det sig att jag hade bihåleinflammation. Fick antibiotoka som jag nu har ätit i en vecka. Känner mig som en helt ny människa. Måste säga att det känns som att hela våren bara sprungit förbi mig. Jag har med andra ord missat den mest underbara perioden av året. Ska väl inte klaga, har fortfarande en hel sommar att njuta av. :)

Imorgon ska jag vara hårmodell för en aftonuppsättning. Spännande! Ska knäppa lite bilder och lägga ut här. *lovar*

Nu är det dags att surfa vidare!

Inga kommentarer: