torsdag 15 maj 2008

Lata dagar!




Redan tillbaka! Se så duktig jag är som tar mig tid att skriva!

Idag har jag varit ledig. Sov bort nästan halva dagen då jag klev upp ur sängen så sent som klockan 13. Helt sjukt vad jag kan sova mycket. Blev med andra ord inte så mycket gjort. I alla fall inte utanför dörren. All tid gick åt att storstädat här hemma. Har inte haft orken att städa riktigt nu när jag varit sjuk, så hade en del att ta tag i. Nu kan jag med gott samvete slappa i soffan, och Fredric oxå för den delen! :)

I helgen jobbar jag. Känns lite trist men på nåt vis är det alltid skönt att göra bort sin arbetshelg för då har man alltid den lediga framför sig. Helst av allt skulle jag ju såklart vilja vara ledig alla helger, men då måste jag ju oxå byta jobb, vilket jag inte riktigt känner för att göra än...

Sitter och pratar med Ramona på msn just nu. Hon och Magnus ska gifta sig i sommar så hon har massor att planera, och jag oxå för den delen. Jag ska vara brudtärna, vilket betyder att jag ska hålla i en möhippa. Smider planer för fullt. Spännande!

Nä, nu ska jag lägga ut bilder på mig från nu när jag var hårmodell som jag lovade i förra inlägget. Uppsättningen är verkligen supercool!

Inga kommentarer: