torsdag 20 maj 2010

varning

Jag har lyckats fastna i ett spel som finns att "appa" hem i mobilen. Galet kul!. Angry Birds heter det för dig som äger en Iphone och är sugen på att prova. Varning – är beroendeframkallande!

Senaste veckan har jag inte sovit så bra om nätterna vilket resulterat till trötthet mest hela tiden. Har somnat på soffan mitt på ljusa dagen två dagar i rad nu, så min dagsrytm är lite skruvad. Måste försöka få ordning på den så fort som möjligt. Måste vara pigg och alert lagom till helgen som jag faktiskt ska spendera på jobbet. Woho!

Om en månad har vi en veckas semester. Som jag längtar! Ska åka hemåt och umgås med alla nära och kära. Är ett bra tag sedan sist. Midsommar ska också firas och det kommer vi att göra på Ulvön tillsammans med vänner. Äntligen har vi lyckats planera något i god tid. ;)

Bingen nu?

2 kommentarer:

Mona sa...

Farligt med spel :-))Akta dig för Bingo!!!!Något som denna släkt verkar fastna i vad lycklig du är som får åka norrut en liten stund och Ulvön låter härligt.

Kramar

Angelica sa...

Hej! Vad kul att ni ska komma upp! :) Får Vincent kanske fira sin 1årsdag med faster från söder! :) Kram